Strona główna > Regulamin

Regulamin

Nazwa sklepu: tomaxagro.pl​
Domena internetowa: tomaxagro.pl
Dane sprzedawcy / firmy:​
Mirosława Brzozowska – Firma Handlowa TOMAX
ADRES DO DORĘCZEŃ​
ul. Bieżuńska 5/B, 06-550 Szreńsk, Polska
NIP: 5691154434



Regulamin Sklepu Internetowego

Sprzedawcą i właścicielem Sklepu Internetowego jest tomaxagro.pl. Kontakt ze

Sprzedawcą i sposób porozumiewania się:

• mailowo; adres poczty elektronicznej: kontakt@tomaxagro.pl​
• telefonicznie: 515 601 341 lub 516 498 078​
• listownie; adres miejscowy do doręczeń: ul. Bieżuńska 5/B, 06-550 Szreńsk


Definicje

Czas Realizacji Zamówienia – czas, w którym zamówienie jest kompletowane, a następnie
wydawane dostawcy w celu dostarczenia Towaru pod wskazany przez Klienta adres; Czas
Realizacji Zamówienia nie obejmuje czasu dostawy

Dni Robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy)

Klient – podmiot posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, który na warunkach
wskazanych w Regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym oraz na rzecz,
którego świadczone są usługi drogą elektroniczną przez Sprzedawcę

Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową

Konto – usługa świadczona drogą elektroniczną; modyfikowalny element Sklepu, tworzony
po dokonaniu Rejestracji przez Klienta, w którym zebrane są informacje Klienta i
dokumentacja związana z jego Zamówieniami

Koszyk – usługa świadczona drogą elektroniczną; formularz stanowiący integralną część
systemu zakupowego Sklepu, w której Klient określa i zatwierdza przedmiot oraz warunki
Zamówienia

Newsletter – bezpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną, za pomocą, której
Sprzedawca informuje Klienta o nowościach w Sklepie, poprzez okresowe przesyłanie
wybranych i stosownie zredagowanych treści w postaci listu elektronicznego

Polityka Prywatności – dokument regulujący bezpieczeństwo ochrony prywatności i
przetwarzania danych osobowych Klientów; Polityka Prywatności stanowi załącznik do
Regulaminu, dostępny pod tym adresem tomaxagro.pl/politykaprywatności

Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego; Regulamin jest nieodpłatnie
udostępniany przed zawieraniem umów na stronie Sklepu Internetowego, a także – na
żądanie Klienta – w taki sposób, który umożliwia pozyskanie przez niego, odtwarzanie i
utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego

Rejestracja – usługa świadczona drogą elektroniczną; procedura dokonywana przez Klienta
w celu założenia Konta oraz ewentualnego zrealizowania Zamówienia i korzystania z
określonych funkcji Sklepu Internetowego

Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem tomaxagro.pl z
wykorzystaniem którego Klient może w szczególności złożyć Zamówienie na dostępne

Towary
Towar – produkt dostępny w Sklepie Internetowym, mogący stanowić przedmiot Umowy
Sprzedaży; istotne i szczególne właściwości każdego Towaru udostępniane są na
przypisanej mu podstronie Sklepu

Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. – Kodeks cywilny, zawarta według postanowień niniejszego Regulaminu pomiędzy
Sprzedawcą a Klientem, za pośrednictwem systemu sprzedażowego Sklepu

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta prowadzące bezpośrednio do zawarcia Umowy
Sprzedaży i wskazujące istotne jej warunki, dokonywane przy wykorzystaniu funkcji
Koszyka; Zamówienia można składać drogą elektroniczną poprzez system sprzedażowy
Sklepu, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, z zastrzeżeniem, że ich
realizacja odbywa się w Dni Robocze od godz. 8.30 do godz. 15:30. Zamówienie złożone do
godziny 12:00 zostanie wysłane tego samego dnia. Klient może składać Zamówienia tylko
na dostępne Towary




§ 1. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, w
szczególności warunki składania Zamówienia i jego modyfikowania, zakładania i

prowadzenia Konta, dokonywania płatności, realizacji dostawy, składania reklamacji, a także
inne uprawnienia i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy. Osoba chcąca skorzystać z usług
Sklepu musi zapoznać się wcześniej z niniejszym Regulaminem.

2. Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną Towarów. Sklep
udostępnia również każdemu Klientowi bezpłatne usługi świadczone drogą elektroniczną
całodobowo przez wszystkie dni w roku. Usługami tymi są: formularz Zamówienia, formularz
rejestracji i logowania, Konto, Koszyk, Newsletter, Lista życzeń, wyszukiwarka produktów.

3. W celu korzystania ze Sklepu Internetowego po stronie Klienta muszą zostać spełnione
następujące minimalne wymagania techniczne: urządzenie z dostępem do sieci Internet,
zainstalowana i zaktualizowana wersja przeglądarki internetowej Microsoft Internet Explorer
8.0 lub jej nowsza wersja, Mozilla FireFox 20.0 lub jej nowsza wersja, Apple Safari 4.0 lub jej
nowsza wersja oraz Google Chrome 23.0 lub jej nowsza wersja, z włączoną obsługą
JavaScript i Cookies, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). Rekomendowana
minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768 pikseli.

4. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym oraz korzystania
ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie lub uciążliwy dla Sprzedawcy oraz
innych Klientów.

5. Umowy zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.


§ 2. Rejestracja

1. W celu założenia Konta i uzyskania statusu zarejestrowanego Klienta, należy dokonać
uprzednio procedury rejestracji.

2. Użytkownik zyskuje status zarejestrowanego Klienta w następstwie wykonania
niezbędnych czynności rejestracyjnych w Sklepie według interaktywnego formularza. Klient
wypełnia formularz stosując się do odpowiednich komunikatów wyświetlanych w formularzu
podczas jego uzupełniania (w szczególności Klient podaje swoje prawdziwe dane oraz te
oznaczone jako obowiązkowe), a następnie aktywuje przycisk „Dokończ Rejestrację”.

3. Klient może również założyć Konto w trakcie procedury składania Zamówienia poprzez
uaktywnienie przycisku „Stworzyć konto”.

4. Klient, używając funkcji formularzy, zobowiązany jest podać swoje prawdziwe dane oraz
uzupełnić pola oznaczone jako obligatoryjne.

5. Z chwilą potwierdzenia dokonania rejestracji przez link aktywacyjny wysłany na adres
e-mail Klienta, zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną
prowadzenia Konta ze Sprzedawcą na czas nieokreślony.

6. Klient może wypowiedzieć umowę prowadzenia Konta w każdym czasie, poprzez
wysłanie takiego oświadczenia woli Sprzedawcy. Wypowiedzenie jest skuteczne z chwilą
jego otrzymania przez Sprzedawcę. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę prowadzenia

Konta z 7-dniowym terminem wypowiedzenia, jeżeli Klient narusza postanowienia
Regulaminu lub powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

7. W procesie Rejestracji Klient podaje hasło, poprzez które następnie uzyskuje dostęp do
Konta. Klient ma obowiązek chronić hasło i nie może udostępniać hasła osobom trzecim.
Konto jest niezbywalne.

§ 3. Zamówienie

1. Informacje zawarte w Sklepie Internetowym nie są ofertą w rozumieniu ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, lecz stanowią zaproszenie do składania ofert przez
Klientów.

2. Składać Zamówienia mogą Klienci, którzy mają status zarejestrowanego użytkownika
Sklepu Internetowego lub nie mają statusu zarejestrowanego użytkownika Sklepu
Internetowego. Klient nieposiadający zarejestrowanego Konta, dokonuje Zamówienia z
pominięciem procedury Rejestracji i logowania.

3. Klient sporządza Zamówienie poprzez wirtualne dodawanie Towarów do Koszyka.
Skuteczne dodanie powoduje, iż w zakładce Koszyka zmienia się wskaźnik Towarów na
liście Zamówienia, którą można dowolnie modyfikować.

4. Po potwierdzeniu wyboru Towarów, Klient wskazuje w formularzu Zamówienia formę
przesyłki Zamówienia, formę płatności oraz adres i dane do wysyłki. Po skompletowaniu
Zamówienia, Klient zatwierdza je oraz przesyła do Sprzedawcy poprzez uaktywnienie
przycisku „Kupuję i płacę”.

5. Każdorazowo, przed wysłaniem Zamówienia do Sprzedawcy, Klientowi wskazywane jest
podsumowanie Zamówienia w celu jego potwierdzenia tj. łączna cena i informacje
szczegółowe Zamówienia.

6. W procesie składania Zamówienia, do chwili uaktywnienia przycisku „Kupuję i płacę”
istnieje możliwość wykrywania i korygowania błędów przez Klienta w Zamówieniu i jego
modyfikacji, poprzez system sprzedażowy Sklepu. Po tym momencie, Klient może zmienić
Zamówienie, w szczególności skorygować błędy we wprowadzonych danych, do chwili
nadania przesyłki z Towarem poprzez bezpośredni, niezwłoczny kontakt ze Sprzedawcą.

7. Składając Zamówienie, Klient składa Sprzedawcy ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży
wybranych przez niego Towarów, na warunkach wskazanych przez niego w Zamówieniu.
Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje poprzez przyjęcie tej oferty przez Sprzedawcę, w
momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia warunków Zamówienia, wysyłanych w
wiadomości elektronicznej przez Sprzedawcę na adres e-mail podany przez Klienta w
Zamówieniu.

8. Utrwalanie, zabezpieczanie i udostępnianie Klientowi treści zawartej Umowy Sprzedaży
następuje za pośrednictwem systemu sprzedażowego Sklepu, w tym w Koncie Klienta oraz
wysyłana jest na adres e-mail Klienta, podany przez niego podczas składania Zamówienia.
Klientowi, który złożył Zamówienie i otrzymał oświadczenie o przyjęciu oferty przez

Sprzedawcę zostanie przekazany cyfrowy dokument potwierdzający zawarcie Umowy wraz
z jej treścią, w sposób wskazany w zdaniu poprzednim.

9. Czas Realizacji Zamówienia wynosi do 72 godzin – 3 dni roboczych. Realizacja
Zamówienia rozpoczyna się po:

a. przelew bankowy – po zaksięgowaniu wpłaty przez Sprzedawcę,
b. płatność przez przelewy24 – po potwierdzeniu otrzymanym przez Sprzedawcę od
operatora płatności.
c. płatności kartą - po otrzymaniu powiadomienia oraz zaksięgowania pieniędzy

10. Po ww. Czasie Realizacji Zamówienia, Towar wydawany jest przewoźnikowi.

§ 4. Ceny i płatności

1. Ceny podane na stronach Sklepu są cenami brutto (zawierają wszystkie cła i podatki, w
tym VAT), wyrażone są w złotych polskich. Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy.

2. Łączna cena Zamówienia obliczana jest według wyborów dokonanych przez Klienta w
formularzu Zamówienia, zgodnie ze stawkami tam wskazanymi. Cena wiążąca wskazywana
jest Klientowi w podsumowaniu Zamówienia w momencie jego wysłania do Sprzedawcy.

3. Klient może wybrać jedną z następujących form płatności:

a. płatność elektroniczna poprzez zewnętrzny system płatności Przelewy24.pl PayPro SA ul.
Kanclerska 15, 60-327 Poznań NIP: 779-236-98-87 , Regon: 301345068 Sąd Rejonowy
Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego Nr KRS 0000347935, wysokość kapitału zakładowego: 4 500 000 zł, wpłacony w
całości 4.

4. Klient jest zobowiązany uiścić płatność za Zamówienie najpóźniej w terminie 3 (trzech) dni
od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

5. Na każdy sprzedany Towar wystawiany jest dokument sprzedaży w postaci faktury
imiennej, lub faktury VAT na żądanie Klienta. Dokument sprzedaży stanowi potwierdzenie
istotnych elementów złożonego Zamówienia.

6. Ceny podane w Sklepie mogą ulec zmianie (w szczególności w ramach akcji promocyjnej
lub wyprzedaży Towarów), z zastrzeżeniem, iż warunki Zamówienia nie mogą ulec zmianie
w stosunku do Klienta, który złożył ofertę w sposób wskazany powyżej, przed dokonaniem
zmiany cenowej.

7. Operatorem płatności online, w tym kart płatniczych oraz szybkich przelewów, jest PayPro
SA – właściciel serwisu Przelewy24, z siedzibą przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań,
wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez
Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS
pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068.

§ 5. Dostawa

1. Zamówienia realizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że strony Umowy
Sprzedaży postanowią inaczej.

2. Przesyłki dostarczane są w sposób wybrany przez Klienta, z zastrzeżeniem, iż Klient
może wybrać jedną z następujących form dostawy Zamówienia:

a. za pośrednictwem maila;
b. na platformie konta założonego na stronie internetowej tomaxagro.pl/rejestracja

3. Towar nadawany jest pod adres wskazany w formularzu Zamówienia. Sprzedawca
skontaktuje się z Klientem niezwłocznie, jeżeli źle wypełniony formularz uniemożliwia
skuteczne doręczenie Zamówienia.

5. Czas dostarczenia Zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polski trwa do 3 (trzech) Dni
Roboczych, liczonych od momentu skompletowania i nadania Zamówienia przez
Sprzedawcę (zakończenia Czasu Realizacji Zamówienia). Czas ten może ulec zmianie z
przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.

6. Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia,
przewoźnik ma obowiązek ustalić niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności
powstania szkody. Przewoźnik powinien zrobić to również na żądanie Klienta, jeżeli twierdzi
on, że przesyłka jest naruszona. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia
Towaru przechodzi na Klienta z chwilą jej mu wydania.


§ 6. Reklamacje

1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi Towarów bez wad. Sprzedawca jest
odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną
(rękojmia). Jeżeli Towar ma wadę Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, lub żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od
wad albo usunięcia wady.

2. Rękojmia przysługuje tylko Konsumentom. Strony, Klient niebędący Konsumentem oraz
Sprzedawca, wyłączają między sobą rękojmię za wady.

3. Reklamacje z tytułu rękojmi należy składać na adres: ul. gen. Jarosława Dąbrowskiego
70/21A, 32-600 Oświęcim
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany Towar powinien być dostarczony
wraz z dowodem zakupu i zgłoszeniem reklamacyjnym, (czyli wskazaniem osoby
składającej reklamację, żądaniem załatwienia reklamacji oraz wskazaniem wady Towaru).

4. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do żądania Konsumenta. O
rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedawca powiadomi Klienta w wiadomości wysłanej
na adres podany przez Klienta w reklamacji.

5. Procedura reklamacyjna dotyczy odpowiednio usług świadczonych drogą elektroniczną
przez Sprzedawcę. Reklamację na usługi można składać również na adres poczty
elektronicznej Sprzedawcy: regulamin@tomaxagro.pl

§ 7. Gwarancja

1. Wybrane Towary mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta lub
dystrybutora.

2. W razie takich Towarów, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest wskazywana
na podstronie Sklepu Internetowego dedykowanej danemu Towarowi.

3. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z
przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

§ 8. Zwroty


Prawo do Odstąpienia od Umowy
Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej bez podawania
przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od
dnia:
(a) w przypadku Umowy Sprzedaży – od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez
Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik;

●​ (b) w przypadku pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
​​ Anulowanie Oferty przed Akceptacją

●​ Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim
Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

​​ Sposób Składania Oświadczenia o Odstąpieniu
●​ Konsument może odstąpić od umowy, wysyłając oświadczenie przed

upływem 14-dniowego terminu. Klient może skorzystać ze wzoru
oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi załącznik do niniejszego
Regulaminu. Skorzystanie z tego wzoru nie jest obowiązkowe.

​​ Zwrot Płatności
●​ W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu

Konsumentowi wszystkich otrzymanych płatności, włącznie z kosztami
dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z
wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, ale nie
później niż w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia, w którym Sprzedawca został
poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

​​ Zwrot Towaru
●​ Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak

nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
Wystarczy, że Towar zostanie odesłany przed upływem tego terminu.

​​ Odpowiedzialność za Zmniejszenie Wartości Towaru

●​ Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru,
wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

​​ Wyłączenia z Prawa do Odstąpienia od Umowy
●​ Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu

do umów wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta, w szczególności w przypadku umów:

●​ w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie
można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

●​ o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za
wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed
rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

●​ w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

●​ w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu,
ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z
innymi rzeczami;

●​ o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku
materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną
zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy
i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa
odstąpienia od umowy.

​​ Koszty Zwrotu Towaru
●​ Bezpośrednie koszty odesłania Towaru do Sprzedawcy w przypadku

odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi Konsument.
​​ Dokładność i Terminy Odstąpienia od Umowy

●​ Konsument ma obowiązek dokładnego i terminowego odstąpienia od umowy
zgodnie z powyższymi zasadami i terminami.


Procedura zwrotu produktu:​
Jeśli Klient chce dokonać zwrotu Towaru lub zgłosić reklamację, prosimy o przestrzeganie
poniższych zasad:

●​ Zwrot można zrealizować poprzez odesłanie przesyłki wraz z wypełnionym
formularzem zwrotu. Formularz zwrotu można znaleźć na stronie
tomaxagro.pl/zwroty (elektroniczna wersja PDF do pobrania) lub skontaktować się z
nami w celu uzyskania elektronicznej wersji formularza.

●​ W przypadku reklamacji lub zwrotu, Towar powinien być zwrócony w stanie
niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna do oceny jego charakteru, cech i
funkcjonowania.

●​ Klient ma prawo do zwrotu Towaru w terminie 14 dni od daty dostawy, zgodnie z
przepisami dotyczącymi praw konsumenta.

●​ Reklamacje dotyczące wad fizycznych lub prawnych Towaru będą rozpatrywane
zgodnie z obowiązującym prawem.

●​ Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta w przypadku pytań lub w celu
uzyskania szczegółowych informacji na temat procedur zwrotu i reklamacji.




§ 9. Zasady dotyczące korzystania z kuponów rabatowych

1. Kupon rabatowy upoważnia do rabatu (zniżki) w wysokości wskazanej przez sklep
internetowy tomaxagro.pl. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany warunków promocji w
dowolnym czasie. Kody rabatowe posiadają określone daty ważności. Po ich upłynięciu nie
będzie można skorzystać z kodów.

2. Oferta promocyjna w postaci kodów rabatowych dotyczy wyłącznie Klientów tomaxagro.pl,
którzy w okresie obowiązywania promocji wpisali poprawny kod w polu „Kod kuponu” oraz
potwierdzili go przyciskiem „Zastosuj kupon” podczas składania zamówienia. Wpisanie kodu
rabatowego w polu spowoduje obniżenie wartości zamawianych towarów o wartość
procentową lub pieniężną przekazanego Klientowi Kodu rabatowego.

3. Kod rabatowy można wykorzystać wyłącznie przy zakupie towarów nieobjętych innymi
promocjami. Kody rabatowe nie łączą się, nie sumują się ze sobą oraz nie mogą być
wykorzystywane przy zakupie produktów objętych innymi promocjami (o ile regulamin
promocji nie mówi inaczej). W jednym zamówieniu może zostać wykorzystany tylko jeden
Kod rabatowy.

§ 10. Newsletter i inne usługi świadczone drogą elektroniczną

1. Każdy Klient może zrezygnować z każdej z usług, które Sprzedawca świadczy drogą
elektroniczną, w każdym momencie ze skutkiem natychmiastowym poprzez powstrzymanie
się od korzystania z takiej usługi, chyba że Regulamin stanowi inaczej.

2. Usługa subskrypcji Newslettera świadczona jest bezpłatnie przez Sprzedawcę na rzecz
Klientów, którzy dobrowolnie wyrażą na to zgodę.

3. W celu zasubskrybowania Newslettera, Klient wykonuje następujące czynności: (a)
zamawia poprzez formularz dostępny na stronie oraz poprzez podanie swojego adresu
poczty elektronicznej (e-mail) usługę Newslettera; (b) dokonuje akceptacji treści Regulaminu
oraz wyraża zgodę na przekazywanie informacji handlowych środkami komunikacji
elektronicznej związanych z świadczoną usługą Newslettera; (c) uaktywnia przycisk
„Dołącz”; (d) aktywuje link wysłany na adres e-mail podany w formularzu Newslettera.

4. Z chwilą użycia linku aktywacyjnego wysłanego na e-mail Klienta, pomiędzy Sprzedawcą
a Klientem zostaje zawarta umowa o świadczeniu usługi Newsletter na czas nieoznaczony.

5. Klient może w każdej chwili wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera
poprzez dezaktywację subskrypcji. Rezygnacja z Newslettera następuje poprzez wysłanie
takiego oświadczenia woli na adres kontakt@tomaxagr.pl lub poprzez przycisk „Rezygnuję z
subskrypcji” w wiadomości e-mail.

6. Zgoda na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej
wysyłanymi przez Sprzedawcę jest dobrowolna i w każdej chwili Klient może ją wycofać.

7. Aby skorzystać z usługi Lista życzeń, Klient uaktywnia przycisk „Dodaj do listy życzeń”
dostępnej na dedykowanych Towarom podstronach Sklepu w celu ich dodawania do listy
życzeń. Skuteczne dodanie Towaru powoduje, iż w ikonie listy życzeń zmienia się wskaźnik
produktów. Aby korzystać z usługi dodawania do listy życzeń, Klient nie musi być
zarejestrowanym użytkownikiem Sklepu.

8. Sprzedawca jest uprawniony do uniemożliwienia Klientowi dostępu do usług
nieodpłatnych, jeżeli Klient działa na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów, czy też
narusza przepisy prawa lub postanowienia Regulaminu.


§ 11. Zmiana regulaminu


1. Sprzedawca może zmienić niniejszy Regulamin z ważnych powodów prawnych (zmiana
powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących działalności Sprzedawców lub
formy działalności Sprzedawcy) lub technicznych (modernizacja infrastruktury Sklepu).
Przyczyna zmiany Regulaminu każdorazowo jest wskazywana w sposób wskazany poniżej.

2. Zarejestrowani Użytkownicy zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu w wiadomości
e-mail, wysłanej na 14 (czternaście) dni przed wejściem w życie Regulaminu w nowym
brzmieniu. Niezarejestrowani Klienci zostaną o tym powiadomieniu w komunikacie
wyświetlanym na stronie głównej Sklepu przez 14 (czternaście) dni przed wejściem w życie
nowego Regulaminu. W tym czasie, Klient ponownie musi zaakceptować lub odmówić
akceptacji Regulaminu.

3. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z
dotychczasową treścią Regulaminu.

§ 12. Postanowienia końcowe

1. Zobowiązania Klienta wynikające z Umowy spełnione są w momencie uiszczenia
należności za Towar i dostarczenie oraz odbioru Towaru, dokonanych zgodnie z
Zamówieniem.

2. Wszelkie materiały, w tym elementy grafiki, kompozycja tych elementów, znaki towarowe
oraz inne, dostępne w Sklepie stanowią przedmiot praw wyłącznych, w szczególności
stanowią przedmiot ochrony praw autorskich i praw własności przemysłowej.
Wykorzystywanie materiałów udostępnianych w Sklepie w jakiejkolwiek formie wymaga
każdorazowo zgody Sprzedawcy.

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy
prawa powszechnego, w szczególności ustawy z dnia 23.4.1964 r. – Kodeks cywilny, ustawy
z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego i ustawy z dnia 30.05.2014 r. – o
prawach konsumenta.

4. W zakresie umów zawieranych między Sprzedawcą a Klientami niebędącymi
Konsumentami, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego
wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta
niebędącego Konsumentem.

5. Klient będący Konsumentem ma możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności może zwrócić się o
mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego. W tym celu należy dostarczyć do
instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie odpowiedni formularz – wniosek o
mediację lub wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista i adresy
podmiotów prowadzących takie postępowania dostępne są pod tym adresem:
https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq592 . Jeżeli Klient nie chce skorzystać z ADR,
wszelkie spory powstałe na gruncie regulaminu lub umów sprzedaży będą rozstrzygane
przez sąd powszechny według właściwości ogólnej. Konsument może również skorzystać z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez
złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod
adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a
Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu
ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
6. Polityka Prywatności, znajdująca się tutaj, stanowi integralną część niniejszego
Regulaminu.

Data wejścia w życie Regulaminu: 21.03.2025